Nicebeadworld Collection
SEDIA MENERIMA TEMPAHAN JAHITAN MANIK - 019-2607217 / 016-9555085
By: angah sheema

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]
Friday, 21-Nov-2008 10:34 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 4 photos...
lamer beno dah rasanyer FP ni terperap..bukan aper banyak sangat benda yg nak dikejarkan sejak naik cuti raya aritu.. lagipun kamera plak buat hal..yang komputernyer plak..modem kena sambar dek petir..em..mcm2lah yg berlaku..

so untuk tidak menghampakan kepada yg sering bertanya..inilah antara yg dapat sy pamerkan disini..
baju kurung moden tu sy yang punya...berkenan dengan design kak ani..so sy abadikan satu untuk koleksi sendiri... tapi buat yang simple jer ar...


baju kebaya bandung yang warna seakan lemak ketam tu..masih lagi dalam pembikinan..dah siap nanti sy edit yer..



Friday, 26-Sep-2008 09:59 Email | Share | | Bookmark
RAYA..RAYA..RAYA..SALAM AIDILFITRI

 
 
 
View all 5 photos...
tempahan raya yg terakhir siap..

















Saturday, 13-Sep-2008 15:29 Email | Share | | Bookmark
MANIK TABUR FOR IJAT

 
 
baju nie ijat yang punya..alhamdulillah ijat suka dgn manik tabur nie.lega rasanyer hati apabila tuan punya baju tersenyum .dengar cerita,ijat akan bertukar tempat kerja ke jabatan perikanan pertengahan bulan nie yer?.TAHNIAH ijat..bertukar angin ler nampaknyer..dari kompleks sukan ke perikanan pula yer ...apa pun selamat bergaya di hari lebaran nanti yer..





Tuesday, 9-Sep-2008 22:01 Email | Share | | Bookmark
AIFA

 
 
Alhamdulillah..siap juga akhirnyer manik tabur kat baju aifa nie.nie adalah baju yang ketiga untuk aifa yang sempat sy siapkan.berpinar juga mata dibuatnyer menyiapkan manik tabur nie..benar2 menguji kesabaran.nampaknyer beraya sakanler aifa tahun nie yer..berhari raya di rumah mentua lagi.. apa yang diharapkan semoga aifa suka ngan design nie..





hah..yang nie juga adalah baju milik aifa juga..tp yg nie sy cuma jahit simple jer coz bajunyer pun dah cukup cantik pd sy..so klu heavy sngt x cantiklah plak nanti.harap aifa suka yer..



Tuesday, 26-Aug-2008 16:02 Email | Share | | Bookmark
SEMALU VERSION 2

 
 
 
alhamdulillah...dekat nak raya nie rezeki makin bertambah..
baju yang dah siap nie adalah baju member punya kawan kat putrajaya..dia nak sebijik mcm design SEMALU ..tp i ubah sikit tang bunganyer tu..bagi dia nampak megelip cikit..
apa pun harap sipemunyer baju nie puas hatilah yer...







[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net